Popup store tło

Popup Store

Auto Idea, jeden z największych polskich dealerów Mercedesa, otworzył Auto Idea Mercedes Pop-Up Store czyli pierwszy, wirtualny showroom marki Mercedes-Benz w Polsce.

W Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie znajduje się pierwszy w Europie, specjalny, multimedialny showroom, w którym klienci mogą poczuć ducha marki Mercedes-Benz i doświadczą wyjątkowości poszczególnych jej modeli.

Auto Idea Mercedes Pop-Up Store to wyjątkowa, lifestyle’owa formuła, pozwalająca odwiedzającym wejść do świata tej luksusowej marki w nowoczesny, multimedialny sposób.  Koncepcja jest odpowiedzią na światowe trendy zbliżania marek motoryzacyjnych do swoich klientów w miejscach najchętniej przez nich odwiedzanych. Na pewno nie jest to klasyczne rozwiązanie takie jak ekspozycja czy pokaz samochodów w galerii handlowej.
Goście mają szansę zapoznać się z nowościami technologicznymi stosowanymi w poszczególnych modelach Mercedesa oraz dzięki nowoczesnej technologii Digital Signage w atrakcyjnej formie mogą samodzielnie skonfigurować swoje wymarzone auto.  Dodatkowo goście mogą wybierać w bogatej kolekcji firmowych gadżetów z butiku Mercedesa.

Przewodnikami po showroomie o powierzchni ok. 120 m2 są specjalnie przeszkoleni Product Experci oraz doradcy handlowi.

– Idea Pop-Up Store’u doskonale wpisuje się w naszą strategię bycia blisko klientów i nowoczesnego kontaktu z nimi. Jestem przekonany, że docenią oni nasze starania, aby kontakt z marką Mercedes był dla nich łatwiejszy i jeszcze bardziej atrakcyjny – mówi Bogusław Kowalski, Prezes Auto Idea.

Auto Idea Mercedes Pop-Up Store tętni życiem, zaprasza klientów do uczestniczenia w interesujących eventach i umożliwia im spotkania z ambasadorami marki, którzy opowiadają o swoim „brand expierience”.

Głównym celem Pop-Up Store jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą lepiej poznać markę. Nie może się ono obejść bez jazd próbnych, na które są prowadzone zapisy, a następnie realizowane na miejscu.

Pop-Up Store to także premiery wybranych modeli – w maju marka zaprosiła klientów na premierę wyjątkowego modelu GLA AMG FL.

Ale to nie wszystkie propozycje dla fanów Mercedesa. W lokalu są prowadzone zapisy na rozmaite wydarzenia. Goście są zapraszani do skorzystania z wygodnej usługi serwisowej w opcji “door to door”. Jako pierwsi dowiadują się także o lokalnych eventach, np. Drzwiach Otwartych w poszczególnych salonach Auto Idea – Warszawa, Białystok, Olsztyn.

Marka zadbała także o klientów, którzy mają dzieci. W Pop-Up Store do dyspozycji dla najmłodszych są zabawkowe Mercedesy o napędzie „nożnym” oraz model samochodu z akumulatorem. Wszystkie dostępne dla małych fanów.

Dealer Mercedes-Benz Auto Idea od kilku lat realizuje strategię dzięki której stał się motoryzacyjnym liderem innowacji. Szeroka paleta modeli we wszystkich kategoriach aut oraz unikatowe rozwiązania przekładają się także na konieczność unowocześnienia sposobu i stylu komunikacji z konsumentami. W dzisiejszych czasach to właśnie centrum handlowe jest naturalnym miejscem do spotkania z Klientami, którzy  są nieustająco zabiegani i mają niewiele czasu.

 

ikona

Przyjdź do nas!

Centrum handlowe ARKADIA, I piętro

Aleja Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa

+48 723 304 104

 

 

 

Autoidea - media społecznościowe Autoidea facebook Autoidea instagram
Ikona zamknięcie formularza

Wybierz temat

Wybierz miasto

Ikona zamknięcie formularza

Zapytaj o ofertę

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Auto Idea Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz z siedzibą w Białymstoku przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 9, będącego Administratorem danych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych, w niżej określonych celach na podstawie udzielonych zgód. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie swoich danych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego świadczenia usług.